Sverige
Valutor:
  Logga in  /   Skapa konto

Frakt & Retur


Frakt & Retur
Välkommen alla till vår webbutik för shopping. Du kan njuta av bästa service och rimliga priser här. Vi erbjuder tre sändning långt: EMS, DHL och UPS.
Vi strävar efter att erbjuda våra kunder den mest effektiva fartygs möjligt!

Nedan är de tre exakta steg för steg Vad sparkar personal tar vid bearbetning av din beställning. Bearbetning - Betalning Godkänd - Levereras
Bearbetning - När du har gjort en betalning med kreditkort, är din beställning i avvaktan status. Någon från Whatthekicks kommer att granska din beställning och kontrollera att din kreditkortsinformation är giltig och att leveransadressen du angav matchar den adress som kreditkortsutdrag skickas till. När din beställning har verifierats av någon på Whatthekicks din beställning höjas till nästa status och förbereda paketet för transporten.

Betalning Godkänd - Vi har behandlat och skickat den till lagret för sjöfarten. Lagret svarar sedan till oss med spårningsinformation och när vi får att vi kommer att uppdatera status för din beställning att "skickas".

Sänt - På denna punkt din beställning har skickats och du har försetts med ett spårningsnummer.
Andra möjliga status: Borttagen - Om din beställning status "avbryts" detta beror på att vi inte kunde verifiera din betalning. Eller om du har gjort en begäran om uppsägning före transporten. Vi accepterar avbryter order inom emot din betalning 24 timmar. Andra, är kunden ansvarig för allt.

Refunded- Om din beställning är slutsåld eller vi inte kan fylla det av någon anledning, kommer vi att uppdatera status för din beställning till på lager och utfärda en full återbetalning.

Försändelsespårning

Vi skickar dig en spårningslänk med spårningsnummer via e-post när ordern har skickats.

Om din beställning visas sent, bör du tänka på följande:
1) Leverans sker endast på vardagar, måndag till fredag.
2) Det finns vissa helgdagar som bärare gör inte pickup eller levererar.
3) Det kan ta 24 timmar innan spårningsinformation visas på webbplatsen.
4) Du är också välkommen att kontakta oss för ytterligare hjälp.

Obs: APO / FPO adresser accepteras inte.

Leveranstid

Det tar vanligtvis en till tre arbetsdagar att bearbeta och skicka ut din beställning. Din produkt (s) kommer att ta cirka 5-15 affärsdagar för att anlända efter beställningen har levererats. Beställningar kanske försenas på grund av dåligt väder, felaktig adress, eller tillgång till produkten.